ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران در کمیته اخلاق بیمارستان امام رضا (ع)
اعضای کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان امام رضا(ع)، در نشستی به بررسی میزان شاخصهای رضایتمندی بیماران و مراجعین به بخشهای مختلف بیمارستان پرداختند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در این نشست ضمن تاکید بر لزوم رعایت حداکثری حقوق خدمت گیرندگان، خاطرنشان کرد: رضایتمندی بیماران، یکی از شاخصهای اثربخشی خدمات بیمارستان محسوب می شود.
علی نعمتی ادامه داد: بدون شک، بخش عمده ای از این رضایتمندی در مراکز درمانی، مربوط به رعایت حقوق آنان و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان و کمک به آنان برای برآورده ساختن نیازهایشان می شود.
در ادامه این نشست، نتایج حاصل از نظرسنجی و پایش رضایتمندی بیماران، همراهان و مراجعین به کلینیک ویژه، اورژانس، پذیرش، بخش های پاراکلینیک، اعصاب و روان و ... ارزیابی شده و شاخص های مربوط به رضایتمندی و رعایت منشور حقوق بیماران بررسی و تحلیل شد.
گفتنی است اقدامات لازم جهت حفظ حریم بیماران در بخش های مختلف، نصب تابلوی راهنما، تعمیر و مرمت درب ها و ورودی ها و ... از جمله سایر مواردی بود که در این نشست مطرح و بررسی شد.